−28%
  • −28%
  • Be laktozės.png
  • Vegetarams ir veganams.png
Rinkinys: vidinės ramybės ritualams. Rinkinį sudaro:
 
1. „Safframed“ maisto papildas su šafranu, ciberžole, B grupės vitaiminais ir vitaminu D3. Įprasta kaina 24,93 €.
  • Dažinė ciberžolė padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą.
  • Daržinis krokas (šafranas): padeda palaikyti normalią emocinę (psichinę) būklę, normalią savijautą prieš menstruacijas ir jų metu.
  • Vitaminai B6, B12 ir foliatai: padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją, mažinti pavargimo jausmą ir nuovargį.
Grynasis kiekis: 17,40 g (30 kapsulių po 580 mg).
 
safframed1.jpg
 
2. DĖKINGUMO DIENORAŠTIS – maža knygelė dideliems gyvenimo pokyčiams! Įprasta kaina 14,99 €.
 
dekingumo1.jpg
 
Ką rasite dėkingumo dienoraštyje?
Dėkingumas – tai jausmas, įprotis būti sąmoningam, pastebėti mažas smulkmenas, kurios, iš tiesų yra tokios svarbios kiekvieno mūsų gyvenime. Būti dėkingam – tai visų pirmą būti dėkingam sau: už tai koks (-ia) esi, kaip gyveni ir kaip moki mylėti save. Tik būdamas dėkingas (-a) sau, išmoksti atsiverti pasauliui savo geriausiomis savybėmis bei priimti jį tokį, koks yra. Jausti dėkingumą ir koncentruotis į tai, ką turi, o ne į tai, ką norėtum turėti, į tai, koks esi, o ne į tai, koks norėtum būti, ką veiki ir kokių tikslų sieki. Dėkingumas – tai kelias į aiškesnį savęs, savo gyvenimo prasmės ir tikslo suvokimą bei laimės jausmą, kuris pamažu tampa nuolatine tavo būsena.
 
Įvairūs moksliniai tyrimai parodė, kad dėkingumas glaudžiai siejamas su teigiamais pokyčiais mūsų gyvenime:
  • Laimės jausmas tampa pastovus.
  • Gerėja santykiai su šeima, artimiaisiais, draugais, sutuoktiniu.
  • Išauga produktyvumas.
  • Skatina pasitikėjimą savimi ir meilę sau.
  • Tampame sąmoningesni.
  • Pozityviau mąstome.
  • Aktyviau sprendžiame problemas – tampame proaktyvūs.
Puslapių skaičius: 160
Formatas: 12,8 x 21 cm, kietas viršelis
„Safframed“ maisto papildas su šafranu sujungia trigubą jėgą: sinergiškai veikiančius šafrano piestelių ekstraktą, ciberžolės šaknų ekstraktą bei aktyviuosius vitaminus.
  • Padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją.
  • Į papildo sudėtį įeina patentuota ciberžolės fitosomos forma.
  • Tinka vegetarams ir veganams.
  • Grynasis kiekis: 17,40 g (30 minkštųjų kapsulių po 580 mg).

 

SUDEDAMŲJŲ DALIŲ NAUDA

Dažinė ciberžolė (Curcuma longa):
  • padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą.
Daržinis krokas (Crocus sativus):
  • padeda palaikyti normalią emocinę (psichinę) būklę;
  • padeda palaikyti normalią savijautą prieš menstruacijas ir jų metu.
Vitaminai B6, B12 ir foliatai:
  • padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją,
  • padeda mažinti pavargimo jausmą ir nuovargį.
Vitaminai B6, B12:
  • padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą.
Vitaminas B6:
  • padeda reguliuoti hormonų aktyvumą.

Gamintojas: „Nutrisan NV“ Belgija.
Platintojas: UAB „Maistas sveikatai“, Danės g. 47, Klaipėda
Sudedamosios dalys:
Ciberžolių fitosoma (SOJOS lecitinas), užpildas mikrokristalinė celiuliozė, dažinių ciberžolių (Curcuma longa) šakniastiebių sausasis ekstraktas), lipnumą reguliuojanti medžiaga mikrokristalinė celiuliozė, tirštiklis hidroksipropilmetilceliuliozė, inozitolis, daržinių krokų (Crocus sativus) piestelių ekstraktas, lipnumą reguliuojanti medžiaga silicio dioksidas, tirštiklis riebalų rūgščių magnio druskos, cinko mono-L-metionino sulfatas, vanduo, cholekalciferolis (vit. D3), piridoksal-5‘-fosfatas (vit. B6), stabilizatorius karageninas, rūgštingumą reguliuojanti medžiaga kalio acetatas, kalcio-L-metilfoliatas (folio r.), metilkobalaminas (vit. B12).
Maistinės medžiagos: 1 kapsulėje yra: RMV %*
Ciberžolių fitosoma, į kurios sudėtį įeina 32 mg kurkuminoidų ir 65 mg fosfatidilcholino 160 mg **
Inozitolis  75 mg **
Daržinių krokų (Crocus sativus) piestelių ekstraktas (>2% šafranalas, >3% kroketinas) 30 mg **
Vitaminas B6 3 mg 214%
Cinkas 2 mg 20%
Folio rūgštis  100 mcg 50%
Vitaminas B12 75 mcg 3000%
Vitaminas D3 12 mcg 240%
 * - referencinė maistinė vertė ** - RMV nenustatyta
Vartojimas:
Suaugusiems žmonėms vartoti po 1 kapsulę kartą dienoje, užgeriant stikline vandens.
Rekomenduojamas vartojimo kursas – ne mažiau 4–6 savaitės.

Įspėjimai:
Nevartokite, jei esate alergiškas sojos produktams ar bet kuriai iš sudedamųjų produkto medžiagų.
Prieš vartojant nėštumo ir žindymo laikotarpiu būtina pasitarti su gydytoju.
Neviršyti nustatytos rekomenduojamos dozės.
Maisto papildas neturi būti vartojamas kaip maisto pakaitalas.
Svarbu įvairi ir subalansuota mityba ir sveikas gyvenimo būdas.
Laikymo sąlygos:
Laikyti sausoje ir vėsioje vietoje. Laikyti vaikams nepasiekiamoje vietoje.
 
Dėkingumo dienoraštyje kasdien tavęs laukia 5 užduotys, kurios buvo atrinktos remiantis įvairiais psichologiniais tyrimais ir rekomendacijomis:

I. Vienas dalykas, dėl kurio šiandien jautiesi laimingas.
Pasak Sh. Achoro, aprašydami vieną teigiamą patirtį, kurią išgyvenote per praėjusias 24 valandas, o atskiru punktu išskirdami kiekvieną detalę, kurią pamenate, padėsite savo smegenims iš naujo išgyventi tą patirtį, ir tokiu būdu smegenys išmoks pozityvaus elgesio. Šis metodas veikia, nes smegenys nemoka atskirti vizualizacijos nuo realios patirties. Iš esmės taip jūs padvigubinsite prasmingą patirtį savo smegenyse. Jeigu šį ritualą atliksite kasryt 21 dieną, jūsų smegenys persiprogramuos.

II. Geriausia manęs versija.
Jūsų tikslas – tapti geriausia savęs paties versija. Nepainiokite – būtent savęs paties geriausia versija, o ne kokios nors kino žvaigždės ar verslo pasaulio ryklio. Išsinagrinėkite savo silpnąsias savybes ir įvardinkite sau, kuo jas norėtumėte pakeisti. Galbūt norite labiau pasitikėti savimi, dažniau šypsotis ar nustoti skųstis? Aprašykite savęs geriausią versiją įvardindami tas savybes kiekvieną dieną. Psichologų teigimu, tai veikia tarsi savęs programavimas.

III. Už ką šiandien jaučiatės dėkingi?
Užrašykite. Norint pasiekti ilgalaikį efektą Sh. Achoras pataria tai daryti 21 dieną iš eilės. Jo teigimu, pagrindinė priežastis, kodėl taip reikėtų daryti, yra ta, kad smegenys išmoksta fiksuoti teigiamus, o ne neigiamus dalykus. Ir tai yra greičiausias būdas „mokytis optimizmo“. Po 21 dienos susiformuos „dėkingumo įprotis“ ir nebeįsivaizduosite nė dienos, be dėkingumo praktikos. Tai Jums duos ne tik nuolatinį optimizmo jausmą, bet ir pradėsite labiau pasitikėti savimi, vertinti tai, ką turite, užmegzti ir palaikyti santykius su artimaisiais, lengviau išgyvensite stresines situacijas.

IV. Mano padarytas geras darbas kitam žmogui.
  • geri poelgiai skatina natūralių kūno skausmą malšinančių medžiagų – endorfinų gamybą;
  • atlikus gerą darbą, užplūsta ramybė ir euforija, ir tai vadinama pagalbininko ekstaze;
  • geri poelgiai sumažina organizme susikaupusias patirto streso pasekmes;
  • geras elgesys su kitais didina savivertę, optimizmą ir bendrą pasitenkinimą gyvenimu.
  • gerų darbų fiksavimas ir užrašymas padės išsidugyti gerumą, kaip natūralų įprotį!

V. Vieta tavo svarbiausiems darbas ir užduotims.
Gėbėjimas prioritizuoti, atsirinkti tai kas Jums šiandien svarbiausia ir tai užrašyti, padeda susikoncentruoti, susikaupti ir atlikti užduotis kur kas produktyviau, nei iki šiol galvojote. Pabandykite kasdien užrašyti tik tris pagrindinius darbus kuriuos norite atlikti. Dienos pabaigoje pastebėsite, kad ne tik atlikote tas užduotis, bet ir liko kur kas daugiau laiko kitiems darbams bei planams įgyvendinti!

Vidinės ramybės ritualams: SAFFRAMED+ DĖKINGUMO DIENORAŠTIS

28,74 €
39,92 €

Maisto papildas nervų sistemai + dienoraštis
  

Kiekis
Rinkinys: vidinės ramybės ritualams. Rinkinį sudaro:
 
1. „Safframed“ maisto papildas su šafranu, ciberžole, B grupės vitaiminais ir vitaminu D3. Įprasta kaina 24,93 €.
  • Dažinė ciberžolė padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą.
  • Daržinis krokas (šafranas): padeda palaikyti normalią emocinę (psichinę) būklę, normalią savijautą prieš menstruacijas ir jų metu.
  • Vitaminai B6, B12 ir foliatai: padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją, mažinti pavargimo jausmą ir nuovargį.
Grynasis kiekis: 17,40 g (30 kapsulių po 580 mg).
 
safframed1.jpg
 
2. DĖKINGUMO DIENORAŠTIS – maža knygelė dideliems gyvenimo pokyčiams! Įprasta kaina 14,99 €.
 
dekingumo1.jpg
 
Ką rasite dėkingumo dienoraštyje?
Dėkingumas – tai jausmas, įprotis būti sąmoningam, pastebėti mažas smulkmenas, kurios, iš tiesų yra tokios svarbios kiekvieno mūsų gyvenime. Būti dėkingam – tai visų pirmą būti dėkingam sau: už tai koks (-ia) esi, kaip gyveni ir kaip moki mylėti save. Tik būdamas dėkingas (-a) sau, išmoksti atsiverti pasauliui savo geriausiomis savybėmis bei priimti jį tokį, koks yra. Jausti dėkingumą ir koncentruotis į tai, ką turi, o ne į tai, ką norėtum turėti, į tai, koks esi, o ne į tai, koks norėtum būti, ką veiki ir kokių tikslų sieki. Dėkingumas – tai kelias į aiškesnį savęs, savo gyvenimo prasmės ir tikslo suvokimą bei laimės jausmą, kuris pamažu tampa nuolatine tavo būsena.
 
Įvairūs moksliniai tyrimai parodė, kad dėkingumas glaudžiai siejamas su teigiamais pokyčiais mūsų gyvenime:
  • Laimės jausmas tampa pastovus.
  • Gerėja santykiai su šeima, artimiaisiais, draugais, sutuoktiniu.
  • Išauga produktyvumas.
  • Skatina pasitikėjimą savimi ir meilę sau.
  • Tampame sąmoningesni.
  • Pozityviau mąstome.
  • Aktyviau sprendžiame problemas – tampame proaktyvūs.
Puslapių skaičius: 160
Formatas: 12,8 x 21 cm, kietas viršelis
„Safframed“ maisto papildas su šafranu sujungia trigubą jėgą: sinergiškai veikiančius šafrano piestelių ekstraktą, ciberžolės šaknų ekstraktą bei aktyviuosius vitaminus.
  • Padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją.
  • Į papildo sudėtį įeina patentuota ciberžolės fitosomos forma.
  • Tinka vegetarams ir veganams.
  • Grynasis kiekis: 17,40 g (30 minkštųjų kapsulių po 580 mg).

 

SUDEDAMŲJŲ DALIŲ NAUDA

Dažinė ciberžolė (Curcuma longa):
  • padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą.
Daržinis krokas (Crocus sativus):
  • padeda palaikyti normalią emocinę (psichinę) būklę;
  • padeda palaikyti normalią savijautą prieš menstruacijas ir jų metu.
Vitaminai B6, B12 ir foliatai:
  • padeda palaikyti normalią psichologinę funkciją,
  • padeda mažinti pavargimo jausmą ir nuovargį.
Vitaminai B6, B12:
  • padeda palaikyti normalią nervų sistemos veiklą.
Vitaminas B6:
  • padeda reguliuoti hormonų aktyvumą.

Gamintojas: „Nutrisan NV“ Belgija.
Platintojas: UAB „Maistas sveikatai“, Danės g. 47, Klaipėda
Sudedamosios dalys:
Ciberžolių fitosoma (SOJOS lecitinas), užpildas mikrokristalinė celiuliozė, dažinių ciberžolių (Curcuma longa) šakniastiebių sausasis ekstraktas), lipnumą reguliuojanti medžiaga mikrokristalinė celiuliozė, tirštiklis hidroksipropilmetilceliuliozė, inozitolis, daržinių krokų (Crocus sativus) piestelių ekstraktas, lipnumą reguliuojanti medžiaga silicio dioksidas, tirštiklis riebalų rūgščių magnio druskos, cinko mono-L-metionino sulfatas, vanduo, cholekalciferolis (vit. D3), piridoksal-5‘-fosfatas (vit. B6), stabilizatorius karageninas, rūgštingumą reguliuojanti medžiaga kalio acetatas, kalcio-L-metilfoliatas (folio r.), metilkobalaminas (vit. B12).
Maistinės medžiagos: 1 kapsulėje yra: RMV %*
Ciberžolių fitosoma, į kurios sudėtį įeina 32 mg kurkuminoidų ir 65 mg fosfatidilcholino 160 mg **
Inozitolis  75 mg **
Daržinių krokų (Crocus sativus) piestelių ekstraktas (>2% šafranalas, >3% kroketinas) 30 mg **
Vitaminas B6 3 mg 214%
Cinkas 2 mg 20%
Folio rūgštis  100 mcg 50%
Vitaminas B12 75 mcg 3000%
Vitaminas D3 12 mcg 240%
 * - referencinė maistinė vertė ** - RMV nenustatyta
Vartojimas:
Suaugusiems žmonėms vartoti po 1 kapsulę kartą dienoje, užgeriant stikline vandens.
Rekomenduojamas vartojimo kursas – ne mažiau 4–6 savaitės.

Įspėjimai:
Nevartokite, jei esate alergiškas sojos produktams ar bet kuriai iš sudedamųjų produkto medžiagų.
Prieš vartojant nėštumo ir žindymo laikotarpiu būtina pasitarti su gydytoju.
Neviršyti nustatytos rekomenduojamos dozės.
Maisto papildas neturi būti vartojamas kaip maisto pakaitalas.
Svarbu įvairi ir subalansuota mityba ir sveikas gyvenimo būdas.
Laikymo sąlygos:
Laikyti sausoje ir vėsioje vietoje. Laikyti vaikams nepasiekiamoje vietoje.
 
Dėkingumo dienoraštyje kasdien tavęs laukia 5 užduotys, kurios buvo atrinktos remiantis įvairiais psichologiniais tyrimais ir rekomendacijomis:

I. Vienas dalykas, dėl kurio šiandien jautiesi laimingas.
Pasak Sh. Achoro, aprašydami vieną teigiamą patirtį, kurią išgyvenote per praėjusias 24 valandas, o atskiru punktu išskirdami kiekvieną detalę, kurią pamenate, padėsite savo smegenims iš naujo išgyventi tą patirtį, ir tokiu būdu smegenys išmoks pozityvaus elgesio. Šis metodas veikia, nes smegenys nemoka atskirti vizualizacijos nuo realios patirties. Iš esmės taip jūs padvigubinsite prasmingą patirtį savo smegenyse. Jeigu šį ritualą atliksite kasryt 21 dieną, jūsų smegenys persiprogramuos.

II. Geriausia manęs versija.
Jūsų tikslas – tapti geriausia savęs paties versija. Nepainiokite – būtent savęs paties geriausia versija, o ne kokios nors kino žvaigždės ar verslo pasaulio ryklio. Išsinagrinėkite savo silpnąsias savybes ir įvardinkite sau, kuo jas norėtumėte pakeisti. Galbūt norite labiau pasitikėti savimi, dažniau šypsotis ar nustoti skųstis? Aprašykite savęs geriausią versiją įvardindami tas savybes kiekvieną dieną. Psichologų teigimu, tai veikia tarsi savęs programavimas.

III. Už ką šiandien jaučiatės dėkingi?
Užrašykite. Norint pasiekti ilgalaikį efektą Sh. Achoras pataria tai daryti 21 dieną iš eilės. Jo teigimu, pagrindinė priežastis, kodėl taip reikėtų daryti, yra ta, kad smegenys išmoksta fiksuoti teigiamus, o ne neigiamus dalykus. Ir tai yra greičiausias būdas „mokytis optimizmo“. Po 21 dienos susiformuos „dėkingumo įprotis“ ir nebeįsivaizduosite nė dienos, be dėkingumo praktikos. Tai Jums duos ne tik nuolatinį optimizmo jausmą, bet ir pradėsite labiau pasitikėti savimi, vertinti tai, ką turite, užmegzti ir palaikyti santykius su artimaisiais, lengviau išgyvensite stresines situacijas.

IV. Mano padarytas geras darbas kitam žmogui.
  • geri poelgiai skatina natūralių kūno skausmą malšinančių medžiagų – endorfinų gamybą;
  • atlikus gerą darbą, užplūsta ramybė ir euforija, ir tai vadinama pagalbininko ekstaze;
  • geri poelgiai sumažina organizme susikaupusias patirto streso pasekmes;
  • geras elgesys su kitais didina savivertę, optimizmą ir bendrą pasitenkinimą gyvenimu.
  • gerų darbų fiksavimas ir užrašymas padės išsidugyti gerumą, kaip natūralų įprotį!

V. Vieta tavo svarbiausiems darbas ir užduotims.
Gėbėjimas prioritizuoti, atsirinkti tai kas Jums šiandien svarbiausia ir tai užrašyti, padeda susikoncentruoti, susikaupti ir atlikti užduotis kur kas produktyviau, nei iki šiol galvojote. Pabandykite kasdien užrašyti tik tris pagrindinius darbus kuriuos norite atlikti. Dienos pabaigoje pastebėsite, kad ne tik atlikote tas užduotis, bet ir liko kur kas daugiau laiko kitiems darbams bei planams įgyvendinti!

Pirkėjų atsiliepimai