6 patarimai, kaip padėti savo organizmui kovoti su virusais?

 

Pasak gydytojų, Koronavirusui (COVID-19) plintant žaibišku greičiu, labai svarbu ne tik laikytis visų nurodymų bei karantino. Šiandien kaip niekad svarbu stiprinti savo imunitetą, kuris, kol nėra išrasti vaistai, padeda mūsų organizmui kovoje su šiuo virusu:

VENKITE STRESO

Stresas silpnina imunitetą. Išlaikykite balansą tarp darbo ir poilsio, dirbdami darykite pertraukėles, o savaitgalį pasistenkite atsiriboti nuo darbų. Jeigu jau dabar su stresu tvarkytis sekasi sunkiai ir jis kenkia gyvenimo kokybei – pasitelkite nervų sistemą stiprinantį maistą ar maisto papildus.

MIEGOKITE

Miego trūkumas didina stresą, kuris, kaip jau minėjome, silpnina imuninę sistemą. Kasdien gerdami kavą ar arbatą galite net nepajusti tikrojo organizmo nuovargio, o miegas padeda atkurti silpstantį imunitetą. Tad stenkitės miegoti bent 8 valandas per parą, o jei norisi – ir daugiau.

PASITELKITE Į PAGALBĄ VITAMINUS

Valgykite daugiau citrusinių vaisių, česnako, brokolių ir špinatų. Jei Jūsų imunitetas silpnesnis – stiprinkite jį vitaminais ar papildais: vitaminu C, B, D, cinku, dažinės ciberžolės (kurkumino) ekstraktu.

MAŽINKITE UŽDEGIMĄ.

Cukrus, apdorota mėsa, augalinės kilmės aliejai ir alkoholis didina uždegimą organizme ir taip „užima“ imuninę sistemą, tad kitos ligos ir susirgimai lieka nuošalyje. Venkite uždegimą sukeliančių gėrimų bei maisto.

SPORTUOKITE

Sportas – viena geriausių priemonių imuninei sistemai stiprinti. Tik nepersistenkite, aktyvus sportas didina stresą kūne. Tad kaip jau ir kalbėjome venkite streso bei pailsėkite kai tik jaučiatės pavargę.

VENKITE TOKSINŲ

Kai kurie toksinai tiesiog griauna imuninę sistemą. Stenkitės kuo mažiau vartoti vandens, kuriame daug chloro, rinkitės maistą, kuriame kuo mažiau pesticidų, aromatizuotų angliavandenių, sunkiųjų metalų, ar maisto priedų, kvėpuokite grynu oru.

Būkite sveiki ir stiprūs!