Gydytojas Janas Hilbigas: nustokite nerimauti dėl nerimo

Gydytojas Janas Hilbigas: nustokite nerimauti dėl nerimo

Nerimas, slogi nuotaika, savigrauža – emocijos, pažįstamos daugeliui žmonių. Nors jų kyla dėl įvairiausių priežasčių, pateikiame 3 žmonių istorijas ir psichiatro psichoterapeuto Jano Hilbigo komentarus, kurie gali būti naudingi susiduriantiems su panašiomis situacijomis. Žin ...

Skaityti daugiau
Fizinis aktyvumas – ką svarbu žinoti

Fizinis aktyvumas – ką svarbu žinoti

Daugelis nuo pat mažens girdime, kaip svarbu būti fiziškai aktyviam. Vaikystėje, pati gamta taip sutvarkė, esame daug judresni ir išlaikyti aktyvumą paprasta ( Pasaulinės Sveikatos Organizacijos rekomendacijomis vaikams būtina judėti  60 min. per dieną).  

Skaityti daugiau
Šiaurės citrinos – spanguolės

Šiaurės citrinos – spanguolės

Aukštapelkėse  auganti ir rugpjūčio pabaigoje uogas sunokinanti spanguolė – ne tik kisieliui virti. Skaisčiai raudonos uogos jau seniai žinomos kaip vitamino C šaltinis, natūralus antioksidantas.

Skaityti daugiau
Česnakas – ne tik imunitetui stiprinti

Česnakas – ne tik imunitetui stiprinti

Viso pasaulio virtuvėse populiarus česnakas medicinoje neretai vadinamas natūraliu antibiotiku ir antioksidantu. Šio prieskoninio augalo vaistinės savybės buvo žinomos nuo seno. Česnaką vartoti ragino ir medicinos tėvu vadinamas Avicena.

Skaityti daugiau
Pavasaris – metas stiprinti organizmą

Pavasaris – metas stiprinti organizmą

Atėjus pavasariui dažnas iš mūsų būna išsekęs, nuvargintas ligų. Koją kiša šviežių vaisių ir daržovių stoka – būtent šiuose produktuose yra daugiausia organizmui reikalingų medžiagų. Tad kaip padėti nusilpusiam imunitetui, kad pavasarį galėtume džiaugtis vis dažniau pasi ...

Skaityti daugiau