Kaip puoselėti savo grožį keliaujant atostogauti?

Vos pradėjus planuoti kelionę ar jau patogiai įsitaisius lėktuve, imame svajoti apie bronzinį įdegį, skaisčią odą ir nuostabų laiką. Tačiau tam, kad galėtume atsipalaiduoti ir mėgautis poilsio dienomis, būtina pasirūpinti savo organizmu. Vien tik drėkinamieji kremai mūsų neapsaugos, nes energija, odos, plaukų ir nagų būklė priklauso nuo to, kaip rūpinamės savimi iš vidaus. Nors šias taisykles žinome arba bent kartą esame girdėję, dažnai pasinėrę į vasaros nuotykius apleidžiame save, o tada tenka susidurti su pasekmėmis. Kad jų nebūtų, dar kartelį priminsime, kaip puoselėti savo grožį leidžiantis į taip lauktas atostogas!

Esame tai, ką valgome

Taigi, nuo ko pradėti? Pasak biomedicinos mokslų daktarės, profesorės Rasos Bacevičienės, tik sveika gyvensena ir subalansuota mityba – reikiamas baltymų, angliavandenių, riebalų, vitaminų ir mikro bei makro elementų kiekis užtikrina darną mūsų kūne. Tad pirmiausia, vertėtų pagalvoti ką valgome, nes tai tiesiogiai susiję su tuo, kaip jaučiamės ir atrodome. Vasaros sezonu, o ypač keliaujant į šilto klimato zonas, nėra sudėtinga mėgautis šviežiais vaisiais ir daržovėmis, kuriuose gausu vitaminų bei organizmui taip reikiamų maisto medžiagų.

Vanduo – jaunystės eliksyras

Kitas, itin svarbus dalykas – būtina gerti daug vandens. Tai lyg stebuklingas sveikatos ir energijos šaltinis, kurį galime vartoti kiekvieną dieną be didelių sunkumų, tačiau, deja, apie tai ne retai pamirštame. Vanduo padės jei norite numesti ar išlaikyti tam tikrą svorį, kadangi dažnai alkio jausmą painiojame su paprasčiausiu troškuliu.

Jei dieną jaučiate nuovargį, išgerkite stiklinę vandens, nes greičiausiai jūsų kūnas patiria dehidrataciją. O ir apskritai, keliaudami nepamirškite mašinoje ar rankinėje turėti buteliuką su vandeniu, kad bet kada galėtumėte atsigerti. Mat taip ne tik užtikrinsite, kad organizmas nepatirs dehidratacijos, bet ir pasirūpinsite toksinų šalinimu, sudrėkinta oda ir geresniu virškinimu. Taigi, taip, paprasčiausias vanduo gali būti jūsų sveikatos ir grožio eliksyru.

Kaip apsaugoti odą ir plaukus nuo kaitrių saulės spindulių?

Plaukai lyg negyvas organizmas, tad mes nejaučiame stiprių saulės padarinių kaip, pavyzdžiui, nudegimų pečių ar nosies srityje. Todėl susidarome nuomonę, kad jiems viskas gerai, tačiau taip tikrai nėra. Saulės spinduliai, sūrus jūros ar chloruotas baseino vanduo itin kenkia mūsų galvos puošmenai. Dėvėkite kepurę, skrybėlę ar skarelę, taip apsaugosite ne tik plaukus, bet ir be galo jautrią galvos odą, kuri dažniausiai nukenčia per plaukų praskyrimus.

Taip pat prisiminkite, kad grįžus po maudynių, plaukus reikėtų praskalauti švariu vandeniu, taip pašalinsite druską ir chlorą. O jei keliaujate mėgautis malonumais prie baseino, plaukus išplaukite ir prieš ten nueinant, taip į juos įsigers mažiau chloro.

Jei nenorite susigadinti atostogų ir po vienos dienos neapskaičiuotų saulės vonių visą likusį laiką praleisti viešbutyje – mėgaukitės po truputėlį. Naudokite apsauginį losjoną nuo saulės ir klausykitės savo organizmo. Jei jaučiate, kad tempia odą, geriau patepkite kremu ir praleiskite kiek laiko pavėsyje. Patikėkite, spėsite per visą atostogų laikotarpį įgauti savo išsvajotą įdegį! Na, o kad saulės nualinta oda ir plaukai greičiau atsistatytų, profesorė Rasa Bacevičienė rekomenduoja į pagalbą pasitelkti kolageno gamybą skatinančius maisto papildus.

Kodėl mūsų gerai savijautai ir išvaizdai toks svarbus kolagenas?

Kad suprastume ką tiksliai reikia stiprinti organizme, verta pasigilinti, kas atsakingas už mūsų gerą savijautą ir išvaizdą. Pasak profesorė Rasos Bacevičienės, tai neabejotinai – kolagenas, kuris yra vienas svarbiausių organizmo baltymų, gerinančių odos elastingumą, stangrumą bei atsinaujinimą. Taip pat jis atsakingas už ląstelių atsinaujinimą, būtent todėl mūsų kūnas kolageną gamina nuolat. Mokslininkė perspėja, kad prasidėjus senėjimo procesams, kolageno gamyba lėtėja, jis netenka savo savybių, tada ir ima rastis pirmosios raukšlės, oda tampa vis mažiau stangri, gali imti lūžinėti ir slinkti plaukai bei susilpnėti nagai.

Anot mokslų daktarės itin dažnai prastėjanti odos ir plaukų būklė signalizuoja apie kolageno stygių organizme: „Kolagenas suteikia vidinei odos struktūrai stangrumo ir taip mums visiems, ypač su amžiumi, trūkstančios drėgmės, dėl kurios nuolat džiūsta oda. Ši medžiaga taip pat naudinga ir sveikatai: kaulams, sąnariams, raumenims ir viso organizmo būklei. Šiuolaikinis, skubantis ir nepilnavertiškai besimaitinantis žmogus gauna nepakankamai naudingų medžiagų, todėl besirūpinantiems sveika išvaizda ir gera savijauta kolageno trūkumą organizme rekomenduojama kompensuoti maisto papildais.“

Pasirūpinsite kolagenu – pasirūpinsite savo gera savijauta ir išvaizda

Šiandien grožiui puoselėti skirtų produktų yra išties daug, tad svarbu nepasimesti toje gausybėje ir išsirinkti tai, ko jums labiausiai reikia. Maisto papilduose BioSil esančios unikalios ch-OSA® medžiagos veiksmingumas įrodytas klinikiniais tyrimais. Organizmas šią medžiagą pasisavina net geriau nei patį kolageną, ji mūsų kūne išlieka ilgiau, įsitvirtina ten, kur jos reikia – kolageną gaminančiose ląstelėse ir apsaugo juose esantį svarbiausią baltymą. O puikiausia, kad ch-OSA® skatina kolageno gamybą, kurio taip reikia mūsų organizmui.

Profesorė Rasa Bacevičienė pabrėžia, kad papildus skatinančius kolageno gamybą reikėtų vartoti bent 3 mėnesius, o geriausius rezultatus pajausime ciklą tęsiant iki 6 mėnesių. Anot mokslininkės, greito rezultato pasiekti neįmanoma dėl to, kad kasdienė netinkama mityba, stresas, vartojami vaistai ir kiti, neefektyvūs maisto papildai taip išbalansuoja mūsų organizmą, kad neigiamų padarinių pašalinimui reikia daugiau laiko.

Taigi, stenkitės atidžiai rinktis tai ką valgote, gerkite daug vandens, nepersikaitinkite saulėje ir nepamirškite aprūpinti savo kūno taip reikiamu kolagenu. Patikėkite, jūsų organizmas jums padėkos, o jūs tai pajusite, kai mėgausitės gera savijauta, stipriais plaukais ir skaisčia oda.

Maisto papildus BioSil rasite čia.

Leave a Comment

Jūsų el. paštas nebus skelbiamas.